Mitt kundeforhold

Min side gir deg oversikt over ditt kundeforhold - når det passer deg

  • Følg med på hvor mye strøm du bruker
  • Se dine strømregninger
  • Bestill eFaktura, elektronisk faktura til e-post og AvtaleGiro
  • Endre din e-post adresse, mobilnummer og bolig adresse
  • Få oversikt over alle avtaler - hvis du har flere

Finner du ikke det du leter etter på Min side? Ring oss, eller send oss en e-post, så hjelper vi deg.

 

Får du ikke til å logge inn på Min side?

Klikk her for å få hjelp til å logge inn på Min side

Vanlige spørsmål om kundeforholdet

    • På Min side velger du menypunktet "Forbruk" og undermenyen "Forbruk".  klikker på pil-tegnet til høyre for "Min kontaktinfo".

      Her ser du hvor mye du bruker hver måned.

      Under ser du forbruket i kilowattimer (kWh).

      Du kan overføre oversikten til excel. Klikk på knappen med symbolet for excel til høyre under tabelloversikten. 

    • På Min side under menypunktet "Faktura" finner du alle regninger på strømmen.

      Velg "Fakturaoversikt" for å se alle regninger du har fått av oss, og informasjon om fakturaavtalen din.

      Velger du "Økonomioversikt" ser du hvor mye strøm du har brukt og hva det har kostet hittil i år. Og hva vi tror du vil bruke resten av året.

      Du kan overføre oversikten til excel, ved å trykke på knappen med excel-symbol til høyre.

       

    • På Min side kan du bestille AvtaleGiro og eFaktura eller elektronisk faktura på e-post

      Under menypunktet "Faktura" velger du "Fakturaoversikt".

      Under "Fakturaavtale" kan du opprette eFaktura eller elektronisk faktura, og AvtaleGiro. Du bruker din bank-ID for å bekrefte bestillingen.

      Har du flere strømavtaler må du velge hvordan du ønsker å betale på hver strømavtale. 

      Tips: Har du AvtaleGiro anbefaler vi at du kombinerer denne med eFaktura eller e-postFaktura, så slipper du gebyr for papirkopi av regningen.

    • På Min side velger du menypunktet "Min profil" og klikker på pil-tegnet til høyre for "Min kontaktinfo".

      Her legger du til eller endrer telefonnummer,  mobinummer og boligadresse.

      For å endre e-postadressen du logger inn med, klikker du på I-tegnet til venstre for e-post feltet.

    • På Min side velger du menypunktet "Min profil" og klikker på pil-tegnet til høyre for "Min kontaktinfo".

      Her legger du inn eller endre postadressen din.

      Vil du legge inn en annen fakturaadresse enn postadressen, klikker du på knappen Endre fakturaadresse, til høyre for lagreknappen under skjemaet.

    • Ja, du kan endre strømavtalen din på menypunktet "Strømavtale" på Min side.

      Her ser du hvilken avtale du har, og hvilke avtaler du kan bytte til.

       

    • På Min side velger du menypunktet "Min profil" og klikker på pil-tegnet til høyre for "Brukerkontoer og relasjoner".

      Under innlogging kan du endre e-post og passord som du logger inn med.

      Du kan ha en e-postadressen for din bruker men det vil ikke være den samme vi bruker for å sende deg informasjon. 

    • Ja, på Min side kan du ordne strømmen for andre enn deg selv. Enten du har ansvar for strømregningene på jobb, eller hjelper andre. 

      1. Velg menypunktet "Min profil" og gå til "Brukerkontoer og kunderelasjoner" med å trykke på pilen til høyre.
      2. Under Kunderelasjoner legger du til den kunden du skal administrere. Du trenger deres kundenummer og målernummer.
      3. Du kan kan nå bytte mellom ditt eget og den andre kundens strømavtaler oppe til høyre på Min side.

      Tips: Du kan også legge til flere bruker til din konto. Under "Innlogging" velger du "Opprett bruker" og legger inn e-postadresse til nye brukere.